عاجلعالم الفن

انفصال محمود حجازي وأسما شريف منير

انفصال محمود حجازي وأسما شريف منير

انفصال محمود حجازي وأسما شريف منير
أسما شريف منير ومحمود حجازي

أعلنت أسما شريف منير انفصالها عن محمود حجازي عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

حيث كتبت أسما عبر صفحتها الرسمية: “يا ريت بعد إذنكم تحترموا خصوصية الموقف من غير شائعات ولا اجتهادات ولا أسئلة محصلش نصيب بكل احترام ونقطة ربنا يكرمنا إحنا الاثنين بس كده مفيش أي تفاصيل تانية إحنا كان في بنا عشرة وعيش وملح وأكيد مش هنتكلم في تفاصيل بيتنا”.

انفصال محمود حجازي وأسما شريف منير
قيس بوك

كما أنها قد احتفلت بعيد ميلادها أمس ونشرت فيديو عبر خاصية ستوري على الإنستجرام معلقة “كان ناقص أبويا وأخواتي ولورا بس.. الحمد لله على نعمه العائلة والعوض”.

كما لاحظ رواد مواقع التواصل الاجتماعي أنها قد حذفت الصور التي تجمعهم وإلغاء متابعتها لحسابه وقيام محمود حجازي بإلغااء متابعته لها.

انفصال محمود حجازي وأسما شريف منير
إنستجرام

بالإضافة إلى أنها قد قالت أنها تمر بأصعب الفترات في حياتها بعد صدمتها الشديدة من أقرب الناس لها.
حيث أضافت على إنستجرام :«صدمات كتير في حياتي الفترة دي عمالة تحصل والحمد لله أكيد خير طبعًا بس حقيقي من أصعب الفترات اللي عديت بيها ولسه بعدي كذا شخص اتصدمت فيهم ناس قريبة أوي أوي ليا مع إنى عمري ما أذتهم لكن هما أذوني بكل سهولة».

وأضافت أيضاً : «للأسف البرنامج اللي في رمضان اتلغى وده خارج عن إيدي وغصب عني وكنت متحمسة جدًا إنى أخيرًا هعمل برنامج في المطبخ لأنه كان من ضمن أحلامي بس أنا عندي ثقة في ربنا إنه هيعوضني خير عن كل حاجة أنا مريت بيها ولسه بمر بيها لأنه عارف نيتى ومطلع على قلبي.. بحبكم جدًا وآسفة إنى طولت عليكم»

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
Don`t copy text!
إغلاق