عاجلعالم الفن

طلاق آيتن عامر يشعل السوشيال ميديا .. تفاصيل 

طلاق آيتن عامر يشعل السوشيال ميديا .. تفاصيل 

طلاق آيتن عامر يشعل السوشيال ميديا .. تفاصيل 
آيتن عامر وطليقها

أنتشرت أخبار بالطلاق بين الفنانة آيتن عامر، وزوجها مدير التصوير محمد عز العرب بشكل رسمي وبالفعل قد تم الطلاق.

آيتن كانت حريصة على أن تتحدث عن زوجها في البرامج التلفزيونية وقالت يحاول بكل الطرق عمل الأشياء التى تسعدها، موضحة أنها قبل أن تتحدث عن الأشياء التى ترفضها يقوم بتنفيذها من نظرات العين.

وأضافت الفنانة آيتن عامر، خلال حوارها ببرنامج “حبر سري” مع الإعلامية أسما إبراهيم، على قناة القاهرة والناس، أن زوجها يحاول بكل الطرق الإقلاع عن التدخين لآنها لا تحب التدخين، ولفتت إلى أنها تحب زوجها، وهو الآخر يحبها.

 

والجدير بالذكر أن أخر أعمال أيتن عامر أغنية “توتا فروتا” التي تم طرحها يوم 28 من شهر يوليو الماضي عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب”، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من مليون مشاهدة.

أغنية “توتا فروتا”
وهي من كلمات وألحان شادي محسن، وتوزيع ومكس وماستر إلهامي دهيمة، أحمد حسام، وتقول كلماتها: “واللي يشتريكم تبيعوه، باجي باعملكوا دربكة، مع إني ماليش في الفزلكة، كلامكوا دة كله همبكة، كلامي متأستك أستكة، وسهل قوي أحط عليكوا، العيب مش فيا دة فيكوا، مش شاغلة دماغي أنا بيكوا، مابلاش أنا خايفة عليكوا، ف ضهري كتير كلام تقولوه، ف وشي تقولوا i love you، واللي يشتريكم تبيعوه، لا كدة بقا سورى *F** Y”.

“أنا عايشة حياتي بدماغي باسهر ليلاتي، بحب أرقص وأغني بكيفي مش غصب عني، وانتو بناركوا خليكوا ماهي مش واقفة عليكوا، بيكوا أو حتى مش بيكوا، تحبو أوريكوا ؟، أنا توتتا فروتتا، وحلوة و قطة، شربت أنا شفطة، جالها زغطة خدت الشنطة، ورحت أنا ناطة و مرك ماهتعرف على فين، أنا مزة وأوزة، أهزك هزة، عينيا بريئة، ومستفزة، وخفة دمي دي أخر لذة أنا سيلفى معايا يجيب ملايين”.

“أنا توتتا فروتتا وحلوة وقطة شربت أنا شفطة جالها زغطة خدت الشنطة ورحت أنا ناطة وعمرك ماهتعرف على فين أنا مزة وأوزة أهزك هزة عينيا بريئة ومستفزة وخفة دمي دي أخر لذة أنا أجمد من كل التانيين أنا توتتا فروتتا أنا توتتا فروتتا”.

“شياكة وأخر انتكة دلوعة وأحب الهشتكة وأعمل ف دماغك فرتكة وسهل انسيك أهلكَ مش fake بتعامل أنا عادي يا ملايكة وجواكوا فاضي والكل عامل قاضي دانا واخداكم عالهادي”.

مايسة عبد الحميد

نائب رئيس مجلس إدارة الموقع
زر الذهاب إلى الأعلى