أفلام ومسلسلاتعاجلعالم الفن

حلا شيحة تهاجم تامر حسني بعد نجاح “مش انا”.. “ده ميرضيش ربنا”

حلا شيحة تهاجم تامر حسني بعد نجاح “مش انا”.. “ده ميرضيش ربنا”

حلا شيحة تهاجم تامر حسني بعد نجاح "مش انا".. "ده ميرضيش ربنا"
حلا شيحة

كثرت حالة من الهجوم الشديد من الفنانة “حلا شيحة” على الفنان المميز نجم الجيل  “تامر حسني” بعد نجاح فيلمهُ الجديد ” مش انا” الذي تشارك فيه هي ومجموعة من النجوم، حيث أنها قامت بنشر صورة بوستر خاصة بالفيلم معلقة عليها قائلة:

“انا اتفاجئت جدًا بنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم وفي أيام ذي الحجة أيام مباركة وخصوصًا بعد اخر بوست نزلته ووضحت فيه انا ايه”.وتابعت قائلة:

” اتفاجئت أكثر خصوصًا بعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده أنه يحترم رغبتي وبعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل إحترام وود الصيف اللي فات اكد لي انه يحترم رغبتي، احنا يمكن نجحنا بمقياس الدنيا بس صدقوني بمقياس ربنا احنا لم ولن ننجح”.

وأضافت:
” انا عارفة ومتأكدة أن زملائي جواهام خير بس للأسف فتنة الشهرة والنجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الامور صح، بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا وانا عيطت لأني شفت نفسي في المشاهد دي، دي كانت ولا نتيجة ظروف مريت بيها وكلنا بنغلط علشان احنا بشر بس المصيبه اننا نغفل وننسى”.

وأكدت أيضًا:
” وانا مش حتكسف من حد انا تبت من المشاهد دي وهي لا تصح وانا غلطت وصلحت واهم حاجه ان ربنا يرضي عني لان في الاخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة ولا النجاح لا هو مش نجاح اصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص احنا أغلبنا ناسينها إلا القليلين منا”.

كما تابعت قائلة:
” الفن هو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا ومتبقاش قدوة لأولادنا يبقي باطل ومايبقاش فن ، احنا كلنا عندنا إمتحان في الدنيا دي وحابة افكرك بالفيديو ده يا تامر اللي قولت فيه انا مش بتمنى اموت وانا مطرب انا دائمًا خايف من كده، كلام اكيد قولته في لحظة صدق جواك وجوانا كلنا، شوفه تاني يمكن يفكرك أن جواك اكيد في صراع واتا وكلنا بنغلط بس المهم في الآخر نتدارك الغلط ونصلح”.

واختتمت حديثها قائلة هذه الآية الكريمة:
{إلا من تاب وآمن وعمل عملا صالحا فأولئك يبدل الله سيئاتهم حسنات وكان الله غفورا رحيما} ، الله على كلام الله وجماله ياسلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد.

ويذكر أن فيلم ” مش انا” من إخراج سارة وفيق، وتأليف تامر حسني، وبطولة كل من حلا شيحة، حجاج عبد العظيم، سوسن بدر، محمد عبد الرحمن، عصام السقا، وغيرهم من النجوم.

والجدير بالذكر أن تامر قد طرح يوم الثلاثاء الماضى الموافق 13يوليو فيديو كليب أغنية ” مش تمثال” الذي تم تقديمها للجمهور نهاية الفليم، فهي من كلمات محمد الآياتي، وتوزيع أمين نبيل، وألحان محمد حمزة.

وشارك عدد كبير من رواد التواصل الإجتماعي برومو الفيلم والأغنية حيث أعجب الكثير بتألق النجم تامر حسني. 

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
هذا النص خاضع لحقوق الملكية
إغلاق